czwartek, 6 maja 2021

Półka z płytami.


Villagers Of Ioannina City „Age Of Aquarius”  Napalm Records 2020

Nie ma dla mnie znaczenia w jakiej szufladce znajduje się ten grecki zespół ponieważ w muzyce nie istotne są gatunki liczą się przede wszystkim emocje. I u mnie zespół ten od pierwszego dźwięku jaki usłyszałem  na początku 2020 roku w audycji „Epoka żelaza”  wywołuje niesłychanie duże i co najważniejsze pozytywne emocje. W pewien sposób dzięki Villagers Of Ioannina City przeniosłem się do czasów kiedy rozpoczynałem swoją przygodę z muzyką, do czasu gdy wiele zespołów wydawało mi się niezwykle ekscytującymi. Sądzę, że jest to najwyższa z możliwych ocen jakie można dać nowo poznanej muzyce. Zrównać ją z dokonaniami swoich muzycznych bohaterów. Jednak „Age Of Aquarius” w pełni na to zasługuje. Cudowne połączenie hard rocka z elementami muzyki progresywnej i psychodelii a wszystko to wzbogacone lokalnymi greckimi instrumentami powoduje, że chcę tej płyty słuchać jeszcze i jeszcze i jeszcze.  Serce się raduje na tego typu płyty i świat wydaje się piękniejszy! Płyta absolutnie niezwykła, najlepsza jaką nagrano w XXI wieku.

Lista utworów;

1 Welcome

2 Age Of Aquarius

3 Part V

4 Dance Of Night

5 Arrival

6 Father Sun

7 Millenium Blues

8 Cosmic Soul

9 For The Innocent

10 Sparkle Out Of Black Hole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Półka z płytami

  Eagles „The Long Run” Electra/Asylum Records 1979 W omówieniu zamieszczonym w jedynym jeszcze istniejącym rockowym piśmie w Polsce a...